Kalina Duwadzińska

Kalina Duwadzińska

Kalina Duwadzińska

absolwentka Choreografii i technik tańca na wydziale Wokalno–Aktorskim Akademii Muzycznej w Łodzi. Podczas studiów rozwijała swój warsztat artystyczny i zawodowy podokiem najlepszych polskich pedagogów tańca.

Pod kierunkiem mistrza Hari Padmana w Chennaju i Kapila Sharmy w Delhi kształciła się w zakresie klasycznego tańca Bharatanatyam i rytmiki karnatyckiej. Od 2005 roku związana jest z Indian Dance Group MOHINIz którą koncertuje w całej Polsce promując sztukę i kulturę Indii. Twórczość zespołu cieszy się rosnącą popularnością również za granicą.

Jest autorką choreografii do etiud „…jesteś?” (2013); „Zdążyć przed ciszą / Before silence” (2014), spektaklu teatralnego „Odklejanie” (2015/Teatr WARSawy) oraz filmu animowanego”Solo na dwie / Solo for two” (2016). Za pomocą języka ciała w swoich pracach kreuje poetyckie, intymne światy nasycone metaforami.

Od 2006 roku jako instruktor współpracuje z wieloma warszawskimi szkołami tańca i centrami kultury, gdzie dzieli się z kursantami swoją wiedzą, pasją i doświadczeniem.

Kalina Duwadzińska Kalina Duwadzińska, Latino Cafe

Tatiana Potapova

Body Ballet, Tatiana Potapova

Tatiana Potapova

absolwentka Szkoły baletowej we Lwowie, Uniwersytetu Humanistycznego w Równo, tancerka, choreograf tańca współczesnego i tańca modern, uczestniczka wielu międzynarodowych projektów tanecznych i warsztatów. Taniec studiowała w Kijowie, Wrocławiu, Krakowie, Sankt-Petersburgu, Warszawie.

 

Od 2015 roku certyfikowana instruktorka z Gimnastiki Słowiańskiej dla kobiet „Siła Beregini”.

SŁOWIAŃSKA GIMNASTYKA „Siła Beregini” (Siła Strażniczki) to energetyczna praktyka starożytnych Słowian, naszych pra pra babć. Kobiety słowiańskie od zawsze miały w sobie ogromną moc, która jest transmitowana przez naturę, jak pamięć genetyczna. Były one wszechmocne: uzdrawiały, zapewniały rodzinie bogactwo, bezpieczeństwo i dobrobyt. Tę wiedzę nadal zachowują i przekazują Beregini – Strażniczki.
„Siła Beregini” to syntezy praktyk, przepracowane i ułożone w system z 27 ćwiczeń.
Gimnastyka:
– wzmacnia kręgosłup (koi ból)
– poprawia zdrowie kobiece (zapobiega zapaleniu organów kobiecych)
– wpływa korzystnie na równowagę hormonalą
– poprawia stan skóry
– zalecana przy problemach z zajściem w ciążę
– wspiera w akceptacji swojej kobiecości
– przyciąga miłość
– podnosi samoocenę
– polepsza stan finansowy
Ptaktyka wzmacnia w kobiecie energię Ziemi, która pomaga przyciągnąć sukces.

W Latającym Ogrodzie Studiokawiarnia Tatiana Potapova prowadzi również porannej zajęcia Body Balet. Choreografia Modern Dance Tatiany Potapovej, którą bardzo podziwiamy:)

Alassane Wat

Alassane Wat, Body Mind Awareness

Alassane Wat

Pochodzi z Francji, ma wielokulturowe korzenie, jest charyzmatycznym pedagogiem, choreografem, choreo-terapeutą, tancerzem i coachem. Znaczną część swojego życia podróżował pracując w zawodzie tancerza, choreografa, ucząc tańca, pogłębiając swój rozwój osobisty. W dorobku ma także epizody muzyczne i aktorskie. Wychowywał się w Paryżu w latach 50-tych I 60-tych, gdzie Jego rodzice mieli jeden z pierwszych prestiżowych klubów  tanecznych, w którym wspólnie celebrowały życie społeczności Imigrantów z Afryki, Ameryki, Karaibów ale też ówcześni artyści i celebryci ze świata filmu , teatru i tańca.

Alassane Wat tańczył z pierwszymi tancerzami street funkowymi, boogaloo, hip hopowymi, soul jazzowymi, których spotkał w Kalifornii, gdzie pojechał studiować administrację biznesu. Wówczas zdał sobie sprawę że jego prawdziwą pasją jest taniec, wrócił do Francji, gdzie kontynuował studia w różnych stylach tańca i jednocześnie rozpoczął pracę w zawodzie tancerza.

Po poważnym wypadku na Pacyfiku (Brazylia 1985), aż osiemnaście lat zajęła mu autoterapia różnorodnymi metodami Dalekiego Wschodu, dzięki którym ponownie odkrył radość swobodnego poruszania się. Od tamtej pory nigdy nie przestał uczyć się, poszukiwać, integrować : dawnych technik jak: joga, tai chi, qi gong, shiatsu, do – in, wiedzy Amerykańskich Indian w po­łą­cze­niu z ele­men­ta­mi no­wo­cze­sny­ch tech­nik, ta­ki­ch jak np: shin­ta­ido, me­to­da Mezieres, pi­la­tes, choreoterapia, co­aching by w końcu opracować własną metodę pracy z ciałem, emocjami i umysłem sprawdzoną na własnym doświadczeniu.

Pierwszy raz przyjechał do Polski w 1991 roku i już wówczas uczył wiele dobrze dziś znanych z mediów osobistości tanecznych. Organizował warsztaty w różnych krajach: Japonia, Grecja, Brazylia, USA, Monte Carlo, Francja, Włochy, Austria, Polska.

Występował na wielu światowych scenach: Moulin Rouge, the Alcazar, the Paradis Latin Scala do Rio, Ballets Noirs De Paris, Loews Monte- Carlo, Balet Paris Montmartre i wielu innych.

Przygotowywał choreografie do pokazów mody, wyborów Miss Italy, produkcji telewizyjnych i teatralnych. Od lat choreograf i juror różnorodnych konkursów i projektów tanecznych.

oraz festiwali tańca, np: na międzynarodowym festiwalu tańca Lądeckie Lato Baletowe im. Olgi Sawickiej

Współpracował z Sylvie Vartan, Joelle Ursulle, zagrał w kilku produkcjach filmowych, był członkiem zespołu Black Machine, z którym koncertował przez kilka lat.

Ukończył kursy Bio Dance, Reiki – metoda naturalnego uzdrawiania i Zen Coaching.

Alassane Wat jest pionierem wielu tanecznych styli, rozwoju świadomości ciała i choreoterapii w naszym kraju. Bywał nazywany ojcem chrzestnym polskiego hip hopu. Prekursor stylu Joga Dance w Polsce.

Alassane Wat jest również autorem warsztatów będących fuzjami różnych technik: Dance Touch (łączącego taniec z automasażem i shiatsu), Organic Wave (taniec naturalny, taniec 5 zmysłów), Flow Dance (miks: afro – latin – funky – jazzu), Modern Jazz dla profesjonalnych tancerzy, oraz metody radzenia sobie ze stresem pod nazwą Body Mind Awareness – budującej świadomość ciała, naukę technik oddechowych, relaksacyjnych i wizualizacji – cieszących się popularnością, szczególnie w obszarach corporate wellness. Pod tą formułą prowadzi również indywidualne spotkania coachingowe, pracy nad autoprezentacją, językiem ciała, komunikacji w językach obcych (francuski, angielski, hiszpański, włoski). Jest wieloletnim przyjacielem i mentorem utytułowanego zespołu ,,Spoko” z Zielonej Góry.

Alassane Wat pomaga w wyzwaniach wynikających z ograniczeń ciała, stresu, presji, pośpiechu i innych zadań dnia codziennego. Bazując na głębokiej znajomości integracji ciała, umysłu i emocji oraz benefitów tańca i muzyki stworzył swoją własną technikę uczenia i wspierania uczniów.

Nauczyciele Alassane Wat:

1979 – 1996 Klasyka: Nicole Chauvry, Alain Ponelle, Mariala Palacio, Ricardo Nunez, Andre Glegowski, Antony Janacam, Jacoueline Fynnaert, Maria – Berica Della Vecchia – assistante Bresabrasowa

1979 – 1985 Jazz: Viktor Upshaw, Eddie Wright, Philip Statchil, Rick Odums, Molly Molloy, Sylvie Mougeolle, David Byer, Miliard Hurley, Rhedo, Jeffrey Carter

1979 – 1985 Modern: Linda Dingwall, Aris Mendafounis, Peter Goss, Miguel Lopez, J.Marc Boitiere, Fred Lasserre

Hip – Hop: Dominique Lisette

1979 – 1980 Afro: Lucky Zebila, Cisse – Centrę Americain

1978 – 1979 Afro – Jazz: Gaye Bennett, Stage Alvin Ailey

,,Muzyka jest rozmową z Aniołami, taniec łączy nas z ciałem, będącym świątynią. Celebrując życie i łącząc  te 3 elementy : muzykę, taniec i ciało, zdobwamy siłę do unifikowania ,dzielenia się, nadzieji i miłości. Głównym celem każdej lekcji i aktywności jest nadawanie kierunku talentom studentów aby eksplorować niewiarygodne bogactwo I możliwości ludzkiego ciała, umysłu i ducha, poprzez proste ćwiczenia fizyczne. Celem jest zjednoczenie ciała, umysłu i ducha.’’ Alassane Wat

Więcej informacji dotyczących Alassane Wat możecie znaleźć na Jego profilu na portalu LinkedIn.

 

Zajęcia prowadzone przez Alassane’a Wata:

Flow Dance

Body Mind Awareness

Line Dance

 

Agnieszka Aftyka

Agnieszka Aftyka od wielu lat jest związana z tańcem, fitnessem i różnymi formami body mind. Z wykształcenia psycholog. Absolwentka programu szkoleniowego Art Pilates w Mediolanie.

Kilka słów od niej samej:

„Patrzę na ruch jak na obrazy, które są we wspomnieniach, emocjach i uczuciach, które nie tylko ładnie wyglądają ale są też przekaźnikiem naszych pragnień, marzeń i potrzeb… Patrzę na ruch jak na słowa, które żyją w naszym środku, które opowiadają historie – te piękne, radosne i te smutne, melancholijne… Patrzę na ruch jak na pretekst do zmiany, poprawy zdrowia, rozwoju, lepszego samopoczucia.”

Praktyka prowadzona przez Agnieszkę to świadomy, twórczy, rozwojowy trening dla współczesnego człowieka.

Zajęcia prowadzone przez Agnieszkę:

Joga i Pilates I